arkas arkas arkas arkas Arkas Kariyer arkas arkas
Arkas Line’ın bilgi sistemleri projesi Sealiner’ın finansal modülleri aktif kullanıma alındı

 

Arkas Line’ın bilgi sistemleri projesi Sealiner’ın finansal modülleri aktif kullanıma alındı

 

Akdeniz ve Karadeniz’de düzenli hat taşımacılığı yapan Arkas Line’ın bilgi sistemleri projesi Sealiner yazılımı sefer, ekipman, dokümantasyon ve operasyonel yönetim sistemlerinin ardından finansal sistemleri de hayata geçirildi.

Arkas Line’a özel olarak hazırlanan Sealiner yazılımının finansal modülleri Ocak ayında kullanıma alındı. Akdeniz ve Karadeniz’deki Arkas Line acentelerinden yaklaşık 50 çalışan Aralık ayında İstanbul ve İzmir’de modüllerle ilgili birer

haftalık eğitime tabi tutuldu. Arkas Line ve acenteleri, Sealiner programının finans modülü sayesinde muhasebe ve finans işlemlerini hızlı ve güvenli şekilde takip edebilecek.

Böylece Arkas Line müşterilerine daha hızlı ve kontrollü bilgi akışı sağlanabilecek.

Sealiner finans modülleri ile tüm gelir faturaları gemi kalkışıyla birlikte sistemden otomatik olarak oluşturuluyor.

Acenteler lokal maliyetlerini sistemin hazırladığı proformalarla rahatlıkla faturalandırabiliyor. Sealiner sistemi bütün gelir ve gider faturalarının  tüm detaylarıyla raporlanabilmesini ve sağlıklı takip edilmesini mümkün kılıyor.

Sealiner sayesinde bütün işlemler tek sistem üzerinden yapılıyor

Sealiner programı 30 ana modülden ve binin üzerinde ekrandan oluşan yapısıyla güncel gereksinimlere cevap verecek şekilde hazırlandı. Sistemin daha önce canlıya

alınmış olan sefer, ekipman, operasyon ve dokümantasyon modül grupları ile finansal modüllerinin de devreye alınmasıyla birlikte tüm operasyonel süreçler, anlaşmalar,

tarifeler, onaylar ve raporlamalar tek sistem üzerinden yapılıyor. Bu merkezi sistem sayesinde acenteler müşterilerine sağlıklı ve hızlı bilgi verme imkanına sahip

oluyor. Sistemin Arkas Line web sitesi üzerindeki sorguları ile müşteriler gemi pozisyonlarına, sefer ve servis detaylarına, liman programlarına, iki liman arası tasıma opsiyonlarına ulaşabiliyor ve konteynerlerin pozisyonlarını öğrenebiliyor.

2012 yılında program iyileştirmeleri kapsamında süreçlerin ve ekranların optimizasyon çalışmalarına devam edilecek.

Ayrıca ek bir sistem olan is süreçleri yönetimi (BPM) programı ile süreçlerin hızlandırılması, kullanıcıların süreçlerdeki performanslarının izlenmesi için çalışmalar yürütülecek. Bu süreçte bir taraftan Arkas Line web sitesi üzerinden müşterilerin

konteyner booking BL takibi yapması, fiyat isteyebilmesi, yükleme talimatı girebilmesi konusunda çalışmalar yürütülürken diğer taraftan liman depo, acente ve müşteri sistemleri ile gerçekleştirilen entegrasyon ağının genişletilmesi planlanıyor.