Müşteri İlişkileri Yönetimi - Arkas Holding A.Ş.
arkas arkas arkas Arkas Kariyer My Arkas arkas arkas

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

 

              


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ FELSEFEMİZ

Arkas Holding, lojistik ve farklı sektörlerde faaliyet gösteren 67 şirketiyle, verilen hizmetlerin her aşamasında kalite ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak taşımacılığın her alanında faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.

Müşteri odaklı yönetim biçimini benimsemiş kurumumuz, kalite standartlarının korunması ve yükseltilmesi, buna bağlı olarak müşterilerine daha iyi hizmet vermek adına, yapılan yatırımları müşteri ihtiyaç ve beklentileri yönünde gerçekleştirmektedir.Bu ihtiyaçları tespit etmek üzere çalışmalarını sürdüren Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşterilerimizin  Arkas Holding şirketlerinden almış oldukları hizmetlerin degerlendirilmesine yönelik çalışmalar yapmaktadır

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Müşterilerimizle uzun vadeli bir iletişim süreci geliştirmeyi hedefleyen Müşteri İlişkileri Yönetimi, Arkas Holding şirketleri  ve bu şirketlerden hizmet alan müşteriler arasında köprü oluşturup, alternatif bir iletişim kanalı yaratmaktadır. Bu iletişim sürecinde müşteri beklenti ve ihtiyaçları tespit edilerek, müşteri hizmet bilincinin geliştirilmesi, buna bağlı olarak , hizmet kalitesinin ve memnuniyet düzeyinin arttılması hedeflerine hizmet etmektedir.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ FAALİYETLERİ

Müşteri Ziyaretleri : Müşteriler ile ilişkilerin geliştirilmesine, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerinin tespit edilmesine yönelik çalışmalar kapsamında  birebir ziyaretler gerçekleştirilmektedir.

Şikayet Yönetimi : Müşteri şikayet/öneri/isteklerinin kayıt altına alınarak sonuçlandırılmasına kadar geçen sürecin takip ve koordinasyon çalışmalarını kapsar. Ziyaretler, web sitesi, öneri-istek formları, telefon vb kanallarla toplanan müşteri şikayet/istek/önerileri Arkas Mavi Hat adı altında kayıt altına alınır. Konular ilgili birimlerle paylaşılıp, gerekli degerlendirmelerin yapılarak sonuçlanması sağlanır.

Müşteri Memnuniyet Anketleri : Arkas Holding şirketlerinden hizmet alan müşterilerin iş süreçleri ile ilgili memnuniyet düzeylerini belirlemek, ihtiyaç ve sorunlarını tespit etmek amacıyla belirli dönemlerde online anket çalışmaları yapılmaktadır.

Tanıtım/Bilgilendirme Toplantıları: Arkas Holding şirketlerinin iş yapış süreçlerinin incelenmesi ve yerinde tanıtılması için  –Depo, Liman vb-  müşterilerle çalışanların biraraya getirildiği tanıtım toplantıları yapılmaktadır.

Türkiye genelinde görüş ve önerileriniz için;

 

(0232) 477 77 70

mavihat@arkas.com.tr

 

Müşteri İlişkileri Yönetimi departmanına e-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayın.